loading...
ساخت بنر رایگان
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط امیرجان در تاریخ 1348/10/11 و 15:48 دقیقه ارسال شده است

سلام امیر اقا خوبی گلم نماز و روزه هاتون قبولشکلک
اگه میشه نرم افزار ساخت بنر رو به من معرفی کنی خیلی ازت ممنون میشم شکلک
پاسخ : فوتشاپ

این نظر توسط سهیل19 در تاریخ 1348/10/11 و 20:55 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز
منم یه بنر میخواستم
درباره"پذیرش نویسنده و مدیر به انجمن و سایت"
جلب توجه کنه
اندازش460*60
اگه درستش کنی ممنون میشم
لطفا بهم خیر برین
ممنون
پاسخ : لطفا متن دلخواه خود را بنویسید.

این نظر توسط میلاد محمدی در تاریخ 1348/10/11 و 19:51 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز من یه بنر خوشگل میخوام برای فروشگاهم
بنر اندازش بزرگ باشه
بنر خوشگل و جوان پسندانه باشه عزیز .
روش بنویس فروشگاه پردیس ایران. محصولات متنوع روز و ارزان
من تو سایتم لینکت میکنم و همه جا معرفیت میکنم
ممنوم

این نظر توسط مجید در تاریخ 1348/10/11 و 19:45 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست خوبم
منیک بنر در اندازه
468=60
میخوام
بزرگترین بانک اس ام اس در کشور
WwW.BanKSmS.Tk
اس ام اس جدید
جدیدترین مطالب
فال
و
.
.
.
هر چی دلت میخواد بنویس
اما خیلی جالب باشه.
شاد باشه
بهم خبر بده.
مرسی

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1348/10/11 و 19:44 دقیقه ارسال شده است

سلام یه بنر بزن واسه سایت دیجیتال دانلود خیلی قشنگ باشه بعد 468 ضرب در اون یکی عدده باشه منون دمت گرمشکلک
پاسخ : منظورت چیه؟

این نظر توسط ارسلان در تاریخ 1348/10/11 و 18:42 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست من
یک بنر 312 در 240 میخوام
روش بنویس:
با ما بـــــروز باشید
.:: دانلود گر ها ::.
www.bo2sait2.r98.ir
اگه میشه نرم افزار ساخت بنر رو به من معرفی کنی خیلی ازت ممنون میشم و تبلیغات شما را میزارم توی سایتم
اگه بخوای من اول تبلیغ میزارم بعد نرم افزار رو بگو دمت گرم

این نظر توسط behnam در تاریخ 1348/10/11 و 8:48 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش من يه بنر مي خواستم به اندازه 140*940
روش بنويسيد
سرعت
کيفيت
امنييت
خريد انلاين تحويل آني
با قيمتي باور نکردني
TOP-VPN


لطفا نوشته ها متحرک باشه و تند تند پر پر بزنه مرسي داداش ببينم چي کار ميکني
شکلکشکلک


نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کیفیت بنر های ساخته شده در این وبلاگ در چه سطحی هستند؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 24
  • بازدید کلی : 2,898